Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Thursday, August 17, 2017

CEK PERTAMA DARI NUFFNANG

Assalamualaikum..

Nie cek nak habaq mai...hehe
Balik keje semalam, buka peti surat, ada satu surat tertera nama yang agak2 ku kenal sgt2 la...
Senget...da nama sendiri kan..
Tak sabar2 nak buka surat..men koyak ye...hehe
Wow...cek dari NUFFNANG..
Wow...cek yang pertama kalinya dapat dari NUFFNANG..wat2 terkejut la kan..padahal sendiri yang cashout...
Tu zaman2 rajin berblog tp tak serajin korang la kan...
Walaupun tak banyak jumlahnya, Alhamdulillah... sape nak bg kan?


Dah tengok depan mata, dah pegang cek sendiri, pasnie semangat nk berblogging lagi..
Insha Allah..

Tq En. NUFFNANG



Sunday, August 13, 2017

PERSIAPAN SAMBUTAN HARI KEMERDEKAAN 2017

Assalamualaikum...selamat pagi

Lagi 17 hari kita nak sambut Hari Kemerdekaan negara kita yang ke 60 bertemakan Negaraku #Sehatisejiwa..


Pagi nie Annaz seperti biasa bertugas betul-betul di Dataran Merdeka. Persiapan sambutan Hari Kemerdekaan sedang giat dijalankan. Nak syer skit gambar keadaan waktu nie dia Dataran Merdeka nie..






Gambar2 nie sebelah belakang..Annaz belum meronda pagi2 nie so nie je lah ye.. Sebelah depan di Jalan Raja ada lagi..

So jangan lepaskan peluang datang ke Dataran Merdeka untuk sambut Hari Kemerdekaan tau..
Pasti meriah..