Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Monday, December 13, 2010

RUMAH UNTUK DISEWA

Salam semua...

Miss Annaz nk wat iklan jap...bukan iklan ubat kurus ataupun iklan ubat nyamuk...
Tapi nak iklankan pasal rumah sewa...

Miss Annaz tengah penin2 kepla nk cari orang nk sewa rumah.. Ada ke sesapa yg dok tengah mencari2 rumah untuk disewa?

Rumah yang nk disewakan tu di Pangsapuri Mutiara Magna, Kepong,
  • Rumah dah reno. Tile satu rumah. Dapur ada table top.Kipas, lampu siap pasang.
  • Ada lif
  • Terletak bersebelahan Jusco Metro Prima Kepong
  • Berdekatan Carrefour Kepong
  • KTM station (kepong sentral), bus stop station,
  • Easy access to KL, Highway DUKE etc.
  • Seven Eleven, laundry shop, mini market, laundry shop, car park and playground.

9 comments:

  1. emmmm cari owang sewa ker... he.... yerlah kan rumah ada kalutak disewakan tak eh gak kan

    ReplyDelete
  2. ssh nk cari penyewa yang betul2 jujur dgn tuan rumah..
    yg lari ada..siap tinggal bil api/air lagi..
    hua..hua..hua..

    ReplyDelete
  3. nak tanya umah dah disewakan belum..harap2 belum la..

    ReplyDelete
  4. Sudah la, putera..
    Nanti klu ada kosong saya bg tau, ok?

    ReplyDelete
  5. nk tnya umh yg nk disewakan tu asl rmai owner pening crik penyewa cm de mslah je area tu...klu de pn takkn owner nk g tau btl x...sbb dlm iklan tu rmai sgt sgt owner nk crik penyewa...umh yg awk nk sewa tu selama2nya hrga tu ke atau akn naik naik...blh krg g x

    ReplyDelete
  6. untuk pengetahuan tuan/puan/cik anonymous, kawasan tu ok jer. Senang nak cari penyewa. Cuma kadang2 tuan rumah kena berhati2 coz byk yang kena tipu dengan penyewa...

    Sewa bergantung kepada keadaan semasa. Setakat nie saya x der la naikkan sewanya...

    ReplyDelete
  7. Tolong lah sy ne sy terdesak nk rumah bulan January 0123441703 sy nk area kepong @jinjang

    ReplyDelete