Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Monday, August 15, 2011

Helmet Unik


Tak tau la samada korang nk pakai tak helmet yg cam nie..itulah kretiviti manusia..
Klu bagi kat aku?..ntah..belum tentu aku nk pakai lg coz nampak pelik sesangat. Simpan wat koleksi bleh la..

"Good" merupakan sebuah firma pengiklanan di Kazakhstan menghasilkan imej hiasan pada topi keledar dgn hiasan seperti buah tembikai, bola tenis, otak manusia, potongan rambut dan pelbagai lagi.




Nak tengok lagi barang rekaan "Good" yg kretif kreatif, klik SINI



1 comment:

  1. EE.. GELI JE TENGOK HELMET LUKISAN OTAK TU...

    ReplyDelete