Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Friday, September 30, 2011

Kat mana nk sidai coli..

Kat mana agaknya korang sidai pakaian dalam korang?
Sidai kat penyidai luar rumah ker?
Ohhh!!!... tidakkk!!!...

Aku malu nk sidai pakaian dlm kat luar rumah..
Dulu arwah nenek slalu pesan, coli, spender, jgn sidai kat luar. Nanti org amik. Klu pakai x per la, klu dibuatnya ilmu hitam camner?...
Tu yg sampai skarang aku ingat pesanan tu..
Lg pun malu nk tayang sutun2 kering tu pd pandangan org..huhuhu...

Ada gak yg sidai kat luar, tp lain tempat la..
Mcm kat Pittsburgh, Amerika Syarikat...
4,000 coli digantung di atas wayar Jambatan Hot Metal Bridge yg menghubungkan Sungai Monongahela dgn Pennsylvania..


..gambar KOSMO

Berkibar2 jer sutun2 kering yg berbagai warna dan saiz tu ditiup angin...
Coli2 tu digantung bkn sajer2 tp utk memberi kesedaran kpd org ramai ttg bahaya barah payudara..

Rasanya klu kat negara kita agak kurang sesuai cara nie...
Pendapat korang mcm mana?



1 comment:

  1. sidai gak kat luar tapi lindung la dgn baju2 yg lain gak.. x best la nak tayang kat org.. hehehee

    ReplyDelete