Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Wednesday, September 7, 2011

Cerita Raya..

Salam Aidilfitri..

Semua org ada citer raya. So, aku pun x nak ketinggalan nk citer kat u all pasal raya tahun nie..terasa mcm terlambat jer nk bukak citer raya nie. Tp x kisah la janji dpt kongsi dgn u all.

Seperti biasa mcm tahun2 yg telah sudah. Persiapan sederhana jer. Aku cuti awal tahun nie. 26/8/2011 dah sampai kat kampung...awal ker? hehehe...Beraya di mana? tak der maknanya u all tanya coz bagi kami sama jer. Kampung dekat2.

Nk di jadikan citer, baju raya anak tertinggal kat rumah..adui..cam ner nie? Mlm tu jugak berangkat smula balik KL..giler..Baju anak punya pasal, nanti x seronok pulak raya..

Seperti tahun2 sudah malam raya kat rumah aku. Tahun nie x dpt berkumpul dgn smua adik-beradik coz ada yg raya rumah mertua.

Awal2 pagi aku dh bangun. Kejut smua adik2 bangun, mandi cepat2. Aku kat dapur siap juadah sarapan. Pagi raya pertama, kami berkumpul memohon ampun dan maaf kepada kedua ibu bapa dan adik-beradik.

Berkumpul utk sessi bersalam2an

Time utk menjamu selera

Mesra mak ayah..

Lepas tu baru sarapan. Habis jer tu aku n hubby bergegas kluar ke rumah mertua pulak.

Sambil tunggu smua org siap, sempat snap2 gambar..

Adik bongsu aku

Satu2nya cahayamata kami

Anak & ayah


Gambar keluarga sebelah suami..


Selesai bersalama-salaman, kami menziarahi kaum keluarga. Time nie budak2 paling seronok coz dpt duit raya.
Tak byk nk citer coz gambar pun x byk amik..


1 comment:

  1. selamat hari raya...maaf zahir dan batin sepanjang kite berblog ;) sama color la kite tahun ni ;)

    ReplyDelete