Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Sunday, February 23, 2014

Kisah di sebalik aiskrim goreng..

Kisah nie dikongsi oleh incik hubby di laman sosial beliau. Citer nie bersangkutan dengan aiskrim goreng yang Annaz buat semalam..


Ikuti kisah yang agak menggelikan hati nie...

Citer tengahari tadi...
Anak : ayah, kita nak makan roti dengan telur       goreng...boleh tak ayah...
Ayah : nak yang letak sos kat roti tu ker....
Anak : iye la ayah...mcm ayah buat dulu...
Saya pun pergi la goreng telur 2 biji letak dalam pinggan...saya satu...anak dara saya satu...saya tanya...
Ayah : nak ayah buatkan ker buat sendiri...
Anak : takper ayah kita boleh buat sendiri...
Saya pun masuk bilik baca paper...anak dara saya panggil...
Anak : ayah...mcm mana nak buat ni...sebab semua roti ada lubang kat tengah...
Ayah : la...ni projek ibu la malam tadi ni ngan kawan dia...roti aiskrim...hahaha...

Nak taknak tak dapat la bungkus telur tu...lubang atas bawah...


Annaz pun gelihati baca citer nie..sebenarnya memang sayang nak.buang lebihan roti tu. Ingatkan semalam nak buat kopi dan makan jer lebihan roti tu. Disebabkan dah kenyang, simpan jer lebihan roti tu..


3 comments:

  1. oo.. aiskrim goreng buat sendiri eh.. :)
    saya tak pernah mkan aiskrim goreng lagi..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak, sheila baru first time rasa haritu. nanti nak try buat sendiri la. hehhee ~~~

    ReplyDelete