Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Thursday, May 12, 2011

Tabiat Bantal Busuk


Adakah anda mempunyai bantal busuk anda sendiri? Bantal busuk nie dh ibarat "kembar siam" pada mereka yg ada tabiat nie..

Miss Annaz pernah gak terserempak ngan org yg mempunyai tabiat bantal busuk nie..Nak tau ceritanya?...Bawah kat bawah nie...

Suatu hari Miss Annaz pulang dr kerja naik bas. Masa berjalan ke bus stop tu nampak sorang brader nie umur dlm lingkungan 25 tahun ke atas. Orgnya bleh tahan la..hensem, putih...(x usha pun brader tu...hehehe..)...Mula2 tak perasaan apa yg dia peluk2 tu sbb nampak sipi2 jer..

Masa dia tahan teksi dan teksi berhenti barulah nampak apa yg syok sgt dipeluk2nya tu...Ya Allah..!!!Bantal busuk rupanya...dgn sarung kepamnya lg tu...nie mesti tabiat dr kecil bawak ke besar...klu kecik bantal tu tak per la lg, nie bantal besar..

Klu boleh elakkan anak2 anda ada tabiat nie. Klu dah melekat ssh nk dipisahkan.. Klu boleh pisahkan mereka dgn "sahabat karib" mereka secara perlahan2 spy tak bawak sampai ke besar.. Jgn sampai jd mcm brader dlm citer di atas...



3 comments:

  1. HEHE BESE LAH. KDG2 SMPI TAK BASUH BNTAL TU. NK ELAK BAU UMMPH DIA ILANG

    ReplyDelete
  2. sy xpnah ada bantal busuk.selimut busuk ada kot.hee :)

    ReplyDelete