Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Saturday, October 6, 2012

Nak minta password..!!!

 
Yang selalu jadi masalah kat opis, bila dah banyak tangan memang bikin jahanam..
Komputer nie tak boleh lepa jer. Pasti ada yang akan menyambung penggunaannya. Lebih2 lagi bila tiada kata laluan... "password" la tu..


Bila tak dijaga, nie lah masalahnya..mcm2 virus yang bermaharajalela..
Yg susahnya tuan empunya pc la..nk wat keje pun tak bleh
so pc pun masuk lah workshop..

Oleh itu, lengkapkan lah pc anda dengan password..
Yang nk diceritakan pasal satu pc nie asyik jer rosak..
citer benar nie.
dah banyak kali hantar repair, tp masih perkara yang sama juga berlaku.
Kenapa agaknya?..sebabnya tak der password la..

So satu hari adalah sorang umat nie pun buat la password untuk pc tu lepas dah direpair..
Datang sorang lagi umat nie..yang selalu godek2 pc tu, duduk lah mengadap pc untuk buat hapa ntah..
buat2 tak boleh..

"Dah ada password ker? apa password nya?"
Tuan empunya pc pun tersenyum2 lah..kali nie kena kau..
"Passwordnya..."ABAH KAU"
"Menyesal aku tanya..baik aku blah"

Hahaha... tu jer ubatnya..
Agak2nya lah..sapa punya PC yang memakai password tu?..




No comments:

Post a Comment