Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Monday, August 25, 2014

Klinik pulak tutup..

Terasa perit tekak dan selesema. Demam menyerang. So, hari nie tak larat nak gi keje. 

Incik hubby dah gi keje setelah anta anak gi sekolah. Tinggallah Annaz sendirian kat rumah melayan badan yang tak sedap nie..

Dalam kul 8.00 tadi, jalan ler kaki pergi klinik yang terletak tak jauh dari rumah. Sampai jer depan klinik nie, pintunya masih tutup. Tak buka ke klinik nie? Menurut jiran sebelah, klinik selalu lambat bukak. Kadang-kadang jam 10.30 pagi baru bukak. 

Daripada menunggu, Annaz pun gi la sarapan dulu. Perut pun dah berkeroncong.

Sarapan pun sudah, Annaz pegi la semula ke klinik tu.. Mengecewakan. Klinik tu tak bukak-bukak lagi... hadoi...


Annaz call incik hubby. Nasib baik incik hubby baik hati nak hantar gi klinik yang lain..

Tq, abang.. Luv u lah...muah..muahhh...


2 comments:

  1. syfakillah akk :) moga cepat sihat yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq, adk dayah..akhirnya dpt juga mc tp dr klinik yg lain...

      Delete