Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Tuesday, January 4, 2011

Hari pertama persekolahan

Hari ini hari pertama persekolahan. Semalam pergi daftar...lewat..
Pusing gak kepala nk masukkan Aina ke sekolah yang mana. Klu bleh nk bagi yang terbaik untuk satu2nya permata hati i nie...

Last2 pilih Tadika Seri Kirthis. Kat sekolah tu ada belajar Bahasa Mandarin pilihan dgn Bahasa Tamil, Agama Islam, Bahasa Inggeris & lain2. Cikgu2nya pun agak tegas. So bebudak tak leh la main2...

Pagi2 lagi Aina dah bangun bersiap nk pergi sekolah. Merengek2 nk pakai beg baru dia. Aku suh bawa beg lama, kecil skit. Lagi pun blm dpt buku. Budak biasalah, mesti nk yg baru gak..


Tengok tu.. bukan main bergaya dgn uniform kuning oren...

Hari nie aku off la hantar dia ke sekolah...

Jam 8.00 pagi jer, Mrs. Guna dah suh dorang wat bulatan dan menyanyi. Mcm2 lagu ada..Aina tentu suka...dia mmg suka menyanyi...

Habis tu smua, mereka beratur utk masuk kelas dan memulakan pembelajaran yg pertama..
Harap Aina dpt menyesuaikan diri dgn suasana persekolahan yg baru...

4 comments:

  1. hehee comel je aina dgn gown kuning oren tu..teringt lak zaman2 tadika dulu bile bace ni..

    ReplyDelete
  2. kat mana nie??mcm anak buah kita jugak la warna bj tadika dia..hihihi

    im following u.. :P

    Jom singgah: Afif 1st day g skool

    ReplyDelete