Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Wednesday, January 19, 2011

Macam Pesta dorang lumba kutip syiling...

Macam pesta kan?..Semua berebut2 kutip syiling2 yg terlambak kat jalan raya tanpa memikirkan perasaan pemilik wang2 itu... Mmg dorang tu tolong kutipkan tp masuk poket sendiri..

Kesian....

Lihatlah. Mereka tak pedulikan tentang keselamatan diri. Dah tak hirau dah kat polis yg jaga kat situ...



Ada antara mereka sanggup bersila di atas rumput dan asyik memungut syiling itu walaupun ‘pemilik’ duit berkenaan berada di lokasi kejadian menyebabkan pihak berkuasa menutup laluan selama lima minit bagi mengelak kejadian tidak diingini.

Pesta' itu berlaku apabila sebuah kenderaan Toyota Hilux yang membawa satu peti duit syiling berjumlah RM75,000 terlibat dalam kemalangan..

1 comment:

  1. dorg nie pun main kutip je..xtau la halal ke haram duit tu..tp konfom haram lau owner duit tu xhalal kan..

    p/s: Terima Kasih kerana sudi memberi komen di blog saya..Sebagai balasan saya membuat kunjungan balas ini ke blog anda..=)

    ****KLIK GAMBAR FOTOGRAFI TERKINI DISINI****

    ReplyDelete