Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Thursday, July 22, 2010

Kontest - Kisah Cintaku

My Love Story
Cerita bermula dah lama..
kira-kira 13 tahun yang lalu..(1997)

Masa tu masih di bangku sekolah lagi..
Belajar form 6
"Cinta Monyet" budak-budak sekolah..

Kenal dengan my Love nie dah lama dah..
dari form4 lagi...budak kelas sebelah..
Tapi si dia nie time tu malu2 dengan budak pompuan...

Kawan punya kawan ..lama2 dah jadi pasangan "Cinta Monyet"...
Rupa-rupanya dalam pada itu satu keistimewaan yang selama ini di luar jangkaan..
Masa tu aku terbaca kat papan kenyataan sekolah mengenai detail pelajar form 6 masa tu..

Alamak...tarikh lahir sama la pulak...
18 Februari 1979...apalagi balik rumah masing2 kami tengok surat beranak..
aku lahir jam 7.30 pagi, si dia lahir jam 7.05 pagi..laa...tua dia 25 minit jer...Sbb tu classmate kata kami nie adik-beradik, muka pun hampir sama...

Masuk alam pekerjaan mula la fikir nak kahwin...
..dah gatal nk menikah dah...

Tahun 2001 kami bertunang, ikat 2 tahun..
Berbagai-bagai ranjau onak duri diharungi...
al maklumlah..darah manis..
Bergaduh tu mmg dah biasa la..
korang pun gitu gak kut..??..

Tanggal 19 Disember 2003 kami pun diijabkabulkan sebagai pasangan suami isteri yang sah..
Maka bermulalah kehidupan kami sebagai suami isteri...

..pasangan paling bahagia abad ini..

Semoga ikatan yang suci ini berkekalan hingga ke akhir hayat..

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati

Kini benar-benarku rasakan

Dalam benak hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati

Tanpa.. Cintamu aku resah
Tanpa.. Kasihmu aku hampa
Tanpa.. Dirimu aku mati


..Klik untuk info kontest..

2 comments: