Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Sunday, March 13, 2011

Singgah Mak Dara....

Apa khabar sahabat blogger di sana? Semoga anda smua sihat dan ceria slalu dlm menjalani kehidupan seharian.

Hari ini Miss Annaz hanya singgah menyinggah ke blog kengkawan mana yg sempat. Tengok sapa2 yg ada tinggalkan pesanan dan yg menyapa di ruang ShoutMix blog Miss Annaz. Kat situ tertera pengunjung yg namanya Mak Dara..

Sapa Mak Dara nie...Yg empunya Jamu Mak Dara kah itu? Miss Annaz pun klik nama tu utk wat kunjungan balas..Ye lah..org yg sudi dtg singgah intai2 blog kita, apa salahnya kita pulak yg singgah ke blog mereka..

Tengok header blognya glemer semacam.. BICARA MAK DARA...Siapakah dia?

Rupa2nya org seni kita...penulis skrip drama dan filem...teruja gak rasanya bila dpt kunjungan artis...

Katanya, blog Bicara Mak Dara baru dibuat pada 17 Jan 2011..baru jer lg..tp followernya dah cecah angka 500..ramai gak. Miss Annaz pun baru 127 org jer..huhuhu...Miss Annaz pun tak lepas peluang jd follower dia..


Harap2 Mak Dara sudi singgah ke sini lg...

p/s : sorry copy menda2 di atas

No comments:

Post a Comment