Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Monday, April 18, 2011

Suami Orang, Isteri Orang

Suami Orang, Isteri Orang...
Apakah itu?..
Curang?
Suami Isteri ada kekasih gelap?
Teman tapi mesra?

Kenapa mesti begitu?
Kat rumah lentok2 ngan isteri, lentok2 ngan suami..
Kat luar lentok2 ngan spare part..

Pernah juga ku dengar ada suara2 mengatakan..
"Persatuan Isteri2 Curang"
Gurau2 juga..
Aku sebagai perempuan @ isteri kpd seorang suami merasa segan..
Kenapa mesti ISTERI sedangkan lelaki sbg SUAMI pun sama..

Sudah puas ku fikir2kan..
Mestikah atau haruskah perkara ini terjadi..
Punca?..

Semoga Tuhan lindungi diriku dr gejala ini...

2 comments:

  1. kemesraan antara suami isteri telah pudar tidak seperti pada mula mendirikan rumah tangga.. Jadi peranan bagi isteri mengembalikan kenangan semasa awal2 perkahwinan agar sentiasa bahagia.Tidak lupa juga pada suami.

    Kunci kebahagiaan ada pada diri masing-masing.. Andai si isteri takut suami curang sediakan strategi agar suami tidak curang.. Strategi apa? Tanyalah diri anda.. Kerana anda lebih kenali diri suami anda... dan apa keinginan dan kehendaknya.. Sesekali jadikan diri anda luar biasa didepan suami anda...agar dia tertarik kepada anda...

    ps:... hu..hu... tak taulah macam mana bila saye dah weding nanti ek...

    ReplyDelete
  2. yes..
    Miss Annaz sgt2 bersetuju dgn pendapat Ms. Ann..
    pokok pangkal hati masing2..

    tp klu dh pelbagai cara dibuat utk tarik hati pasangan, tp mereka ttp jugak curang, itu tandanya...

    SI DIA MMG GATAL...

    ReplyDelete