Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Thursday, April 21, 2011

Classmate Durjana

Panas sungguh hati bila baca berita mengenai kejadian cabul di sekolah dimana seorang pelajar berusia 15 tahun dicabul oleh empat orang rakan sekelas dan seorang lagi pelajar lelaki tingkatan empat..

Paling mengaibkan dia dicabul di hadapan pelajar2 lain..
Sungguh tak berhati perut classmate dia tu..

KANGAR - Empat pelajar lelaki ditahan kerana disyaki mencabul seorang pelajar perempuan berusia 15 tahun di sebuah sekolah dekat sini semalam.

Timbalan Ketua Polis Daerah Arau, Deputi Supritendan Lee Swee Meng berkata, penahanan keempat-empat pelajar lelaki itu dilakukan selepas mangsa membuat laporan polis di Balai Polis Arau kelmarin.

Katanya, mereka yang ditahan itu adalah tiga pelajar berusia 15 tahun yang merupakan rakan sekelas mangsa dan seorang lagi pelajar tingkatan empat di sekolah tersebut.

"Selain suspek, polis juga mempunyai dua saksi iaitu kawan mangsa yang melihat kejadian cabul berkenaan bagi membantu siasatan," katanya ketika dihubungi.

Menurut Swee Meng, kes tersebut disiasat mengikut Seksyan 354 Kanun Keseksaan dan kesemua suspek akan dikenakan reman bagi melengkapkan siasatan polis.

Sumber : KOSMO!
Rabu, 20 April 2011

Memalukan sungguh..
Klu masih bersekolah dh mcm nie punya perangai, cam ner la nanti bila dh dewasa...
Mesti perangai mcm s***n..!!!!!



No comments:

Post a Comment