Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Tuesday, April 12, 2011

Minah "Melukah" & "Kedai Kopi"


Klu naik kenderaan awam yg ramai penumpang mcm LRT, Komuter, bas dan sebagainya, mcm2 ragam & perangai manusia yg dpt kita tengok...

Hari nie ujan. Aku naik LRT jer balik rumah.
Tetiba ada sorang minah cina tu naik LRT. Nampak mcm tak pandai ckp Melayu..
Dressing bleh tahan..skirt pendek paras pangkal peha, kasut high heel..

Amik tempat duduk betul2 depan aku..
Abis smua nampak...
org tua kata "melukah"
klu dolu2 masa kat skolah, dorang ckp "nampak kedai kopi"
Duduk tak cover2 plak tu...
Baju plak butang smp merekah nampak yg kat dlm tu..
Fuhhhh!!!!!

Nasib kat depan nie pompuan, klu yg ddk dpn dia jantan....
Sendiri mau ingat la...

No comments:

Post a Comment