Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Wednesday, June 13, 2012

Kalau mau kaya, kena kerja kuat-kuat...


Nie citer tentang dua sahabat yang taik judi, kaki tarik duit dan mcm2 lg la..Bila ada barang baik mesti cepat cari bomoh utk untuk proses tarik duit..

Nak dijadikan cerita, suatu hari ada la dorang nie dapat satu barang antik. Dengan tak sabar rasa di hati kononnya nak jadi orang kaya, dibawa barang tu jumpa sorang bomoh indonesia..

A : Wak. Nie kami bawak barang baik, Wak. Kami dengar Wak boleh bikin tarik duit..

Bomoh tu senyum jer tengok kat dorang berdua..

B : Betul Wak..Klu jadi, kami boleh bagi berapa yang Wak mau kan..

Mereka berdua memang dah tak sabar gayanya. Ye la..dalam kepala dah terbayang wang juta2..

Wak : Bapak berdua...kalau mau jd kaya, bukan begini caranya..kerja kuat-kuat..pasti boleh dapat wang      banyak..Pasti boleh jadi kaya..

Apa lagi...tersipu-sipu la dua sahabat tu..
Ha..baru padan muka kena sound tepek dengan Wak tu..


No comments:

Post a Comment