Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Sunday, December 16, 2012

Aktiviti hari ini...

Hari nie ada tugas baru untuk dilaksanakan. Tugas apa tu?..
Pasang pili bomba? hehehe...Annaz tak buat pun. Manakan mampu kudrat wanita ku..

Pagi-pagi lagi dah keluar dengan incik hubby, pegi cuci kereta yang agak dah tak berselera tengok sbb udah kepam bangat...Abis dari itu, gerak ke Kepong amik 2 orang Indonesia yang baru nak keje, terus bawa ke lokasi pemasangan pili bomba tu. Pusing punya pusing mencari lokasi sebenar sebab kawan incik hubby dah sampai dulu. Lokasinya kat Kampung Baru, Batu Caves jer. Tapi sebab  tak pernah jejak ke situ, sesat barat la...

Agak rumit keje tu. Nak kena tengok arah batang paip, nak kena gali lubang. Tapi itu salah satu punca rezeki. Buat jer la...


Itulah antara yang perlu dibuat..rumit kan..



Kesian juga Annaz tengok mamat Indon tu berpeluh-peluh menggali lubang. 
Tapi dah memang keje dia, kan.
Bila dapat upah, hilang lah penatnya...

No comments:

Post a Comment