Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Saturday, April 27, 2013

Berehat di Port Dickson..

Cuti minggu nie tak ada apa-apa program. Aina merengek-rengek nak pergi jalan. Dah buntu nak ke mana, jadi kami planning ke Port Dickson jer..Kami menginap di Sunshine Bay ajer coz pantainya bersih dan tak lah dalam. Untuk budak-budak sebaya Aina boleh lah tu..

Annaz nak syer pemandangan yang sempat dirakam setibanya kami di sini...
Jom tengok  kat bawah nie...







Amacam? Cantik tak?
Memang menarik sangat. Gambar nie diambil dari tingkat 13, so semua boleh nampak...


1 comment:

  1. nak gi PD... tapi tak tau biler.. dah bertahun gak la tak pergi.. :)

    ReplyDelete