Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Sunday, October 20, 2013

Review Blog 7 : Atieatikah, dhiadirham, Lynn Munir, nikainaa dan thesunshinesgirl,


Sekarang sudah tiba Review Blog yang keenam dan ini bermakna ini adalah Review blog yang terakhir. Annaz bersyukur dapat singgah ke blog yang memberi sokongan terhadap segmen yang Annaz anjurkan. Terima kasih atas sokongan kalian.

Kali ini Annaz menjengah ke Blog Bila Hati Mula Berbicara milik atieatikah. Di sini Annaz ambil kesempatan mohon maaf kepada pemilik blog ini coz tidak meletakkan blog ini dalam senarai peserta Segmen Aku Menulis Bukan Kerna Nama. Terlepas pandang tapi Annaz tetap review blog ini seperti yang dijanjikan kepada peserta-peserta lain. Kalau ada kesempatan singgahlah ke blog beliau kerana banyak perkongsian ilmu yang berguna.


Di Blog dhiadirham pula, Annaz suka akan blognya yang simple dan tak terlalu sarat. Bagus juga blog ini. Annaz dah follow dan isi tabung juga. Klik gambar di bawah untuk terus ke blog beliau.



Blog Lynn Munir pula Annaz suka akan header nya yang cantik dan pemilihan warna yang sesuai.



Annaz dah follow blog, like dan Join FB dah letak link blog dan Follow di Google juga.



Sekarang tiba di Blog Miss Spectacle, blog personal milik Nik Ainaa. Cantik dan menarik header blognya. Pendek kata memang best la berkunjung ke blog ini sebab susun atur yang sangat kemas.

Blog terakhir yang direview ialah blog milik Mira,



Blog nie simple dan ringkas.

Alhamdulillah. Selesai juga Annaz mereview blog-blog peserta Segmen Aku Menulis Bukan Kerna Nama.
Sekali lagi Annaz ucapkan ribuan terima kasih atas sokongan anda memeriahkan segmen itu..
Love u all..


No comments:

Post a Comment