Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Thursday, June 3, 2010

Novel yang baru habis dibaca

Novel : Kuseru Namamu
Pengarang : Ilani Mysara
Penerbit : Alaf 21 Sdn Bhd

Novel yang covernya gambar seorang wanita berpakaian ala-ala srikandi ni lama dah jadi hak milik aku..tapi baru kini abis baca..kadang2 keboringan tahap tapir + bluehyppo membuat aku dah membaca beberapa kali tapi tak abis2 menelaah novel nie...

Novel yang menceritakan kisah perjuangan, cinta, air mata dan pengorbanan seorang dewi dalam menamatkan sumpahan nenek moyangnya. Pelbagai dugaan yang dihadapi melibatkan pengorbanan cinta dan airmata dalam perjuangan untuk melunaskan sumpah yang berkurun lama menghantui keturunannya.

Memang boring nak baca kepada yang tak berminat dalam kisah2 bangsawan nie..boleh sawan nak mengabiskannya... Kisah selanjutnya baca la sendiri yek.. klu nak cerita kat sini sampai esok pun tak habis...

2 comments:

  1. sudah beli..
    sbb tu la citer menda nih...

    : -thanks coz follow

    ReplyDelete