Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Wednesday, August 1, 2012

Kelakuan pelik tapi unik...


Perangai manusia nie kengkadang pelik2 skit..
Giler2 pun ada...
Mcm yg tersiar di akhbar, gambar2 yg di upload pengguna laman sosial Facebook..

Mula2 dulu..


Planking..
Meniarap seperti sekeping papan..
Ada yg buat di tempat2 merbahaya. Tak kurang juga ada yg terkorban nyawa...
mcm2 kan?..

Kemudian..


Duduk seperti gaya orang Thailand. Kira ok la...
sopan skit..

Lepas tu...

Bertenggek seperti burung hantu..
ada yg wat kat atas pagar la.., atas bumbung rumah la...kat mana2 dorang suka..
Mcm nk uu..uukk..pun ada..hehehe...

Abis tu...


Tergantung seperti kelawar..
kaki ke atas, kepala ke bawah..


Trend terbaru...
yg nie jijik skit..

Pengguna laman sosial yg terdiri dr lelaki dan wanita melakukan aksi seperti meniarap dalam tandas...jijiknya..kepala kat mangkuk tandas plak tu...anda sanggup ker?...


Walau mcm mana pun aksi2 nie walaupun agak merbahaya dan menjijikkan, ianya ttp sesuatu yg unik...



1 comment:

  1. sumpah yg last sekali tu tyak sanggup..bgi 1000 pun tak nak...hahaha

    ReplyDelete