Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Saturday, July 20, 2013

Anakku memang selamba...

Anakku Aina adakalanya suka bermain sendirian. Maklumlah dia pun anak tunggal, belum punya adik. Tapi, dia juga suka berkawan janji jangan yang terlalu lasak. Dia susah skit nak masuk 'line'.

Aina nie juga sikapnya selamba jer. Tak peduli sekeliling, janji keinginannya tercapai. Ada sesuatu yang amat-amat selamba yang dia lakukan. Masa tu kami bercuti di Golden Palm Tree Resort Sepang. Nak mandi kat kolam tak boleh sbb pakaian tak sesuai. Oleh kerana dia suka sangat main air, kami bawa dia main-main di tepi pantai.

Kebetulan masa tu ada orang tengah shooting. Tak pasti la, drama ke apa. Pelakonnya macam filem tamil, tapi cakap macam hindustan pun ada. Aina dengan selambanya tak berganjak pun dari situ sedangkan budak-budak lain dah bangun. Dia tengok lagi ada...




Masa nie ada lagi la budak yang sama-sama bermain pasir di tepi pantai tu...walaupun sendirian tetapi tetap seronok dan leka bermain pasir di gigi air.

Akhirnya tinggal dia jer kat situ sebab budak-budak lain dah berganjak ke tempat lain. Aina siap boleh tengok lagi orang tu shooting. 


 
  
   


Kalau dah dapat apa yang dihajati, dipanggil pun dia buat tak tau jer. Apa nak jadi pun jadilah. Bila dipanggil dia tak mau berganjak..



Kelakar pulak tengok gelagat dia..tak apalah janji dia bahagia...

No comments:

Post a Comment