Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Monday, July 1, 2013

Selera orang demam

Anak Annaz still demam lagi... bila la anak ibu tak sihat...Risau pulak tengok dia baring jer..tapi mulutnya tetap becok. Ada jer cerita... ada jer benda nak tanya..

Petang tadi dah tanya dah, malam nie nak makan apa? Katanya lapar. Almaklumlahh siang tadi makannya sikit jer.. Dia mintak nak makan pizza. Tak diikutkan, dari semalam dan mintak.. Jadinya terpaksalah order...


Pizza dah sampai. Tapi dia makan sikit jer. Pizza tu ada la sepotong jer dia makan, itupun tak habis. Dia makan ayam jer. Tak sedap katanya. Ye lah orang demam, mana nak ada selera..

Apa-apa pun ibu doakan anak ibu cepat sembuh...

No comments:

Post a Comment