Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Wednesday, December 18, 2013

Durian dari kampung

Balik dari bercuti hari tu, Annaz bawa durian dari kampung yang ditanam sendiri oleh ayah, mak dan arwah atuk. Sesungguhnya tidak rugi berbudi kepada tanah. Hasilnya boleh dinikmati bersama anak cucu dan orang lain juga di samping menambah pendapatan keluarga..




Bestnya..yummy...tak terlarat nak habiskan. Separuh isinya Annaz frozen kan untuk buat kuah durian. Boleh bawa pergi opis Jumaat nie. Ada jamuan skit.

4 comments:

  1. arhhhhhhhhh..sedapnye........terliur pulak

    ReplyDelete
  2. sedapnya durian.. teringin pula nak mkan crepe durian..hehe

    ReplyDelete
  3. Dah macam macam org pelbagaikan durian nie... tapi still the bast durian segar.. Tak gitu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu..sampai ke bijinya pun org buat kerepek...

      Delete