Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Thursday, April 29, 2010

81 laman web lucah disekat

Laman web macam nie memang ramai yang minat..sekarang nie dah kena sekat makanya tak dapat la peminat2 nya nak menjamu mata dengan aksi yang menjolok mata ye...81 laman web yang didapati mengandungi unsur lucah seperti menawarkan video aksi lucah dan perkongsian cerita lucah dengan teman berbual dah pun disekat. Bagus la tu sebab yang melayari laman web bukan saje orang dewasa malah budak-budak bawah umur pun dah pandai. Sebab tu sekarang nie macam2 gejala sosial yang timbul...Semoga dengan usaha Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) ini dapat mengurangkan gejala yang tidak sihat di kalangan anak-anak remaja kita. Bukan apa, semua nie budaya dari Barat. Tidak sesuai dengan kita sebagai orang Timur...

4 comments:

  1. bgus la law da sekat..:)..
    skang nih budak sek rendah pon dah pandai nak bukak laman2 xberfaedah nih..

    ReplyDelete
  2. mmg bagus kena sekat. dah la skang manusia macam2 prangai menakutkn. hish.

    ReplyDelete
  3. Hantu seks bolehlah jadi manusia balik

    ReplyDelete
  4. wahhhh! bagus la mcm tu. tapi, mcm mana nak cuci mata? huahuahua. ni soalan sebabak yg dirandomkan aje. bukan luahan hati okeyyy. ;p



    nak tgk apa yg kamu sudi komennn = Font ni da kicik sikit. okey ke?

    ReplyDelete