Pages

Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Monday, April 26, 2010

TAK DE KERJA LAIN

Hari nie, time rehat biasa la..aku n kawan baik aku pergi la kat Chow Kit cari barang.. Kat Chow Kit nie macam-macam ada... Nak cari barang murah-murah kat Plaza GM, Chow Kit banyak...Situ banyak barang-barang borong. Dari jam, beg, baju, aksesori wanita, minyak wangi dan macam-macam lagi la...sesak giler...

Nak dijadikan cerita, lepas makan tengah hari, kami tunggu teksi kat depan KFC Chow Kit...Ada la mamat indon tengah usha ayam...Yang si ayam nie mula-mula jual mahal..pas tu tergedik-gedik suka.. Umur dalam 40 an..agak nye la...Dengan seluar "katok" nye.. Mamat indon tu panau penuh kat leher...zip seluar pun dah lupa nak tutup (tak sengaja tertengok)...yang tutttt!!!!macam nak terkeluar jer...

Yang tak syok nye depan khalayak ramai...tak malu langsung...ye la dah biasa nka buat macam mana...buatnye si ayam tu ada aids ke...naya jer...

Agak-agak nye bila la kat Chow Kit tu nak bersih...

2 comments:

  1. ntah laa.. susah kut nak dibersihkan..

    ReplyDelete
  2. ha..ha.. besalah kota metropolitan sedemikian ruper..

    ReplyDelete