Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Thursday, May 6, 2010

Malang Zizan

Pelawak Zizan bari-baru ini baru jer putus cinta dengan Leez. Dah kira tak der jodoh la tu..Satu lagi cintanya (kereta) yang selalu tak jadi. Dalam tempoh tak sampai 10 tahun dah pakai 3 buah kereta..

Kereta pertamanya, Proton Satria telah dicuri orang. Kemudian beli sebuah kereta baru. Malang betul, kereta kedua itu pun kena curi juga. Sekarang nie Zizan baru memiliki sebuah kereta baru yang merupakan kereta ketiganya. Baru-baru ini kereta dia kena pecah. Habis semua barang-barang dalam kereta kena curi. Nasib baiklah kereta ketiganya tak dibawa lari... Nak wat cam na.. Kes hilang kenderaan memang dah biasa berlaku...sabar jer la..

2 comments:

  1. lepas ni pakai kereta lembu jela, sng :))

    ReplyDelete
  2. sah, orang jahat tu memang dengki kat zizan..musuh tu

    ReplyDelete