Follow Me

Tinggalkan Link Anda...

NuffnangX

Wednesday, May 5, 2010

HIDANGAN MAKAN MALAM

Dari atas motor balik kerja tertanya-tanya apa juadah untuk makan malam nie...Perut nie nak kata lapar tak la sangat tapi hampir-hampir lapar la...Teringat pulak Nasi Kukus Ayam Dara yang selalu beli kat Sri Rampai, Setapak Jaya tu... Pekena nasi tu panas-panas sedap gak dengan kuah karinya dan sambal cilinya... Memang betul...dah terbau-bau jer ayam goreng berempahnya...

Sampai jer rumah tak lengah lagi, lepas mandi jer terus hidangkan Nasi Kukus Ayam Dara untuk makan bersama suami tersayang laa...Perkhhhh....mak mertua lalu belakang pun tak perasan..memang lah nama pun dah lalu belakang... Apa-apa pun perut dah pun kenyang...

1 comment: